2012 m. rugpjūčio 15 d., trečiadienis

"Kaimiški" spagečiai ;)

Šiandien paskelbiau dieną be mėsos, pas mane jos būna pakankamai dažnai, tiesiog jaučiu, kada mano organizmas persipildo mėsa (gal galėčiau tapti labiau prijaučianti vegetarizmui, bet šeimos nariai yra daugiau mėsaėdžiai, tai nepavyksta jos taip atsisakyti paprastai);) Žiemą su tokiom dienom būna sudėtingiau, bet vasara, tai pats tas, nes nors ir mažame darželyje, bet visada yra pomidorų, agurkų, cukinijų, morkų ir visų kitų gėrybių! ;) Man kur kas maloniau, kai jos užaugintos namuose, o ne pirktos parduotuvėje, nes vis dar labai tikiu, kad ten mažiau vitaminų, o daugiau nereikalingos chemijos, bet čia tik mano pasvarstymai ;) Todėl žiemą labiau išnaudoju per vasarą pasigamintas daržoves (įvairiai troškintas, marinuotas, raugintas), nei pirkdama šviežias iš prekybos centrų. 





Spagečiai, ir apskritai visi makaronai, galimi su daugybę derinių, kaskart jų skonis yra naujas :) Nežinau, galbūt tokius spagečius, kokius gaminau šiandien, Jūs vadinate kitaip, bet man jie yra „kaimiški“. Kažkada kai dar buvau jaunutė, gal kokioje šeštoje klasėje ruošdama pietus (kartais  jau vaidindavau  šeimininkutę ir netgi mėgdavau pravesti „kulinarines laidas“ tėveliams ;))) viename iš žurnaliukų atradau šiuos makaronus būtent taip ir pavadintus „kaimiški spagečiai“. Tai man iki šiol jie tokie ir liko ;)) Jiems reikės visko, kas auga Jūsų darže:

•    Kelių griežinėlių cukinijos;
•    Poros didesnių pomidorų;
•    Kelių morkų;
•    Svogūno;
•    Paprikos;
•    Petražolių;
•    Druskos;
•    Alyvuogių aliejaus;
•    Spagečių.

Spagečius išvirti paprastai, įpilant kelis šlakelius alyvuogių aliejaus, kad nesuliptų. Svogūnus, papriką, morką, cukiniją bei pomidorus supjaustyti nedideliais kubeliais. Kelias morkas stambiau sutarkuoti. Visas daržoves dėti troškintis į keptuvę (aš pirmiausia apkepiau svogūnus, paprikas, morkas, cukiniją, suminkštėjus joms, sudėjau pomidorus, viską pagardinau druska ir palikau troškintis). Pabaigoje dar pagardinau šlakeliu moliūgų aliejumi, man jis suteikia tokį pikantiškesnį riešutų skonį, bet čia tikrai nėra būtina, variantų galima prigalvoti visokių ;) Ir viskas, sumaišiau su spagečiais, užsibarsčiau gausiai petražolių ir tikrai gardžiai prisivalgiau ;))


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą