2012 m. rugsėjo 29 d., šeštadienis

Trinta baklažanų, pomidorų ir paprikų sriuba



Ir kas gi nesutiks su manimi, kad ruduo yra pats geriausias metas sukiotis virtuvėje ir gaminti, gaminti, gaminti išnaudojant visas daržo gėrybes? :)  Aš niekaip negaliu atsidžiaugti, kad vis dar namai pilni įvairiausių pačių išaugintų daržovių, tad kol kas virtuvėje karaliauja patiekalai iš jų (gal mano vyrui, kuris mėgsta mėsą, ir nelabai patinka tokia situacija, bet aš tas daržoves išnaudosiu iki galo ;)) )! Pati begalo mėgstu trintas sriubas, apskritai, esu gana „sriubinė“, todėl šiems savaitgalio pietums siūlau trintą baklažanų, pomidorų ir paprikų sriubą su fetos arba ožkos sūriu! Visas šis derinys yra tiesiog nuostabus! :) 
 

  • ·         Svogūnas;

  • Kelios česnako skiltelės;

  • ·         Nedidelis čili pipiriukas;

  • ·         Baklažanas;

  • ·         2 – 3 paprikos;

  • ·         Apie 1 kg. pomidorų;

  • ·         200 ml. grietinėlės;

  • ·         Fetos ar ožkos sūris;

  • ·         Druska;

  • ·         Prieskoniais sriubai (pagal fantaziją ir norą, aš naudojau papriką, pipirus, ir žolelių mišinius);

  • ·         Saulėgrąžų aliejus su aitriąją papriką (puikiai tinka ir paprastas);

  • ·         Šviesios duonos ar batono skrebučiai. 
  •  

                             Smulkiai supjausčiau svogūną ir česnako skilteles bei jas apkepinau saulėgrąžų aliejuje. Sudėjau gabaliukais pjaustytą papriką (truputį apkepinau, kol suminkštėjo), sudėjau baklažanus (juos prieš tai pamirkiau sūriam vandeny) bei pomidorus (be žievelių, nuplikiau vandeniu ir lengvai nulipau), čili pipiriuką. Viską vis maišant pakepinau,  įpyliau sultinio (tiks ir paprastas vanduo, jei daugiau naudosime prieskonių), paskaninau druska, aitriąja paprika, sriubos prieskoniais, žolelėmis ir dar viską paviriau kelias minutes. Sriubą sutryniau su blenderiu, supyliau grietinėlę ir viskas. Skrebučius ruošiau taip: supjausčiau duoną kubeliais, paskaninau prieskoniais ir pakepiau keptuvėje be aliejaus, kol apskrudo. Skrebučius ir sūrio gabaliukus sumečiau į sriubą ir skanaus ;) Aš dariau aštresnę, man labai tiko tas aitrumas. Reziumė: ši sriuba jau mano favoričių vietoje! ;) 




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą