2012 m. spalio 16 d., antradienis

Ciabatta su cukinija ir grūdėta varške



Vakar buvo pirmadienis, ir kaip dažniausiai, tokią garbingą savaitės dieną buvau pasižadėjus sveikiau maitintis vakarais... Taip, taip, ilgą laiką dar žadėjau pradėti ir sportuoti, bet jau šitą pažadu įvykdžiau, sau didelį pliusąąą užsidėjau!  Bet dėl tos sveikesnės mitybos, tai  kaip manote, sekasi, ar ne? :)) Gal ir sekasi visai, dar TIK antradienis, o aš jau spėjau prisigaminti skanių  sumuštinukų su pasakiško skonio ciabatta! Na taip, daugelis sveikos mitybos šalininkų ims grūmoti man pirštu, kad gaminiai iš miltų nėra pats geriausias pasirinkimas... Ir dar gi sumuštiniai!  Bet, kad žinotumėt, kai man taip pasisekė,  gavau ciabattą dar šiltą, visą kvepiančią, tai patikėkit, kaip gardu, gardu! :) Ir čia ne bet kokie sumuštiniai, o su cukinija. Vitaminai!!! :))


 
Gardžiuosius sumuštinius dariau taip: stambiai sutarkavau cukinijos gabalėlį, viską gerai nusunkiau, kad nebūtų sulčių. Subėriau grūdėtą varškę (taip pat be skystimo), įpjausčiau saulėje džiovintų pomidorų, jų negalima pagailėti, nes asmeniškai man, tai jie čia buvo pagrindinis „koziris“. Ir žinoma, prieskoniai: druska, bazilikas, raudonėlis ir viskas, kad pagal norą, skonį, fantaziją... ;) Gautą masę tepiau ant ciabattos ir kepiau orkaitėje, kol gražiai apskrudo. Dar vienas būtinas akcentas – baziliko lapelis, patikėkit, jo čia reikia :))  Skanaus! Ir jaukaus vakaro! ;)



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą