2012 m. spalio 17 d., trečiadienis

Gėlės... ir moliūgas! :)



 Aš tikrai nesu geriausia draugė su gėlėmis, dažnai jos man nuvysta, pamirštu palaistyti, taip, taip, esu visai neatsakinga gėlių atžvilgiu... ;) Bet negaliu neigti, jas labai mėgstu, ypač, kai dovanoja vyras.... (tikiuosi, šį postą jis paskaitys;D)! Ir šiandien, gražią rudens popietę, išvedusi trumpam šunį į kiemą, sugalvojau, kad galiu sukomponuoti visiškai paprastų, lauke dar žydinčių gėlių puokštytę, kurią patalpinau... moliūge! ;) Taip, taip, moliūge, turėjau tokį nediduką moliūgėlį, kuris jau prašyte prašėsi būti suvalgomas arba kitaip apdorojamas. Tai štai, jis sėkmingai panaudotas, tiesiog išskobiau jo vidų, patalpinau nediduką indelį su vandeniu ir merkiau viską, ką buvau parsinešusi iš kiemo ;)  Iš manęs kompozitorė nėra gera, bet rezultatas maloniai nustebino ir aš jau galiu grožėtis gėlėmis! Tikrai nežinau, kiek šis grožis išsilaikys, bet kol kas namai nušvito jaukiomis rudens spalvomis! ;) Jaukaus vakaro, mielieji!


1 komentaras: