2012 m. spalio 14 d., sekmadienis

Saulėje džiovintų pomidorų ir juodųjų alyvuogių užtepėlė (tepanade)



Šeštadienio vakaras buvo tikrų draugių vakaras ir visiškai tiesa, kad valgymas ir bendravimas yra nuostabus derinys! ;) Aš tai buvau tikra užtepėlių ir sūrių karalienė, man nieko nėra geriau už tokius užkandžius prie vyno ;)) Viena iš gamintų užtepėlių yra saulėje džiovintų pomidorų ir juodųjų alyvuogių užtepėlė. Gal ji ir nėra pati fotogeniškiausia, gražiausios spalvos ar tepant mėgsta pabyrėti, tačiau skonis tikrai puikus! Ir kas svarbiausia, kelis kartus tokias tepanade esu ragavusi baruose, alpiojau kaip man buvo skanu ir patiko, tačiau kad čia taip paprasta ir lengva pasigaminti patiems namusoe, tai net nebuvau pagalvojusi! O dabar, prašau, ir pas mane tokia tepande puikuojasi ant stalo! :))



·         Saulėje džiovinti pomidorai (aliejuje);
·         Juodosios alyvuogės;
·         Bazilikai, druska;
·         Skiltelė česnako.

Saulėje džiovintus pomidorus ir juodąsias alyvuoges gerai sutrinti trintuvu, smulkiai sutarkuoti česnako skiltelę, viską pagardinti druska (jei jos reikia), bazilikais ir gerai išmaišyti. Metas kabliuoti su duonos lazdelėmis arba tepti ant prancūziško batono , ciabattos ;)Paprasta, tiesa? Viens du ir jau drąsiai gali laukti svečių!



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą